Getin Noble Bank ponownie z tytułem „Złoty Bank – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”

Getin Noble Bank drugi rok z rzędu zwyciężył w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Bank zajął również III miejsce w kategorii „Karta kredytowa” oraz został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki”. Ranking „Złoty Bankier 2021” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej i jakości produktów. 

 

– Od pięciu lat Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera”, a po raz drugi z rzędu zdobywa pierwsze miejsce w głównej kategorii. Jesteśmy z tego bardzo dumni - ponownie udowodniliśmy, że nasze usługi są na najwyższym poziomie – mówi Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku. – Nieustannie dbamy o to, aby - niezależnie od kanału kontaktu z bankiem – zapewnić klientom pozytywne doświadczenia, oferując dopasowane do ich potrzeb produkty i rozwiązania. Utrzymanie najwyższego poziomu usług wymaga intensywnej pracy i ciągłego rozwoju. Od 2020 roku wdrażamy strategiczny program transformacji cyfrowej. Wprowadziliśmy szereg zmian w bankowości internetowej i mobilnej ułatwiających naszym klientom codzienne korzystanie z produktów i usług banku. Cały czas dążymy to tego, by bankowanie z Getin Noble Bankiem dla każdego było proste 
i wygodne 
– dodaje

 

„Złoty Bankier” to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagroda, przyznawana przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku, trafia do banków mogących się pochwalić najwyższymi standardami jakości obsługi, oferujących najlepsze produkty i wyróżniających się na tle konkurencji. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi Kantar Polska i Obserwatorium.biz.

 

W tegorocznej edycji główna nagroda „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez ekspertów z Kantar Polska i Obserwatorium.biz. W badaniach wzięli udział respondenci z trzech grup wiekowych – młodzi dorośli (do 26. roku życia), dorośli (po 26. roku życia) i seniorzy (po 60. roku życia). Grupa audytorów odwiedziła około 900 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami około 1000 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegały podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Zbadane zostały wszystkie kanały obsługi oferowane przez bank, a także ich użyteczność. 
W tym roku szczególnie ważna była jakość obsługi w kanałach mobilnych oraz dostępność cyfrowych form kontaktu z bankiem, z uwzględnieniem rosnącej popularności BLIK.

 

W kategorii „Karta Kredytowa” ocenie poddano parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu z uwzględnieniem różnych profili klientów. W oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl, Pulsu Biznesu i PRNews.pl wyłonił najlepsze instytucje. 

 

To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank uzyskał wyróżnienie w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników dwumiesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej. W ramach audytu eksperci cyberbezpieczeństwa przeprowadzili testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych. W ten sposób zweryfikowano systemy bankowości internetowej i mobilnej, co pozwoliło na sprawdzenie zgodności funkcjonowania systemów banku z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa.

 

Getin Noble Bank jest regularnie doceniany w wielu niezależnych rankingach za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia zdobywane przez Bank zarówno za rozwiązania stosowane w bankowości tradycyjnej, jak i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to wyróżniki Getin Noble Bank na tle konkurencji.